środa, 25 maja 2011

:))

Witam Was po raz pierwszy na moim blogu. Na wstępie oznajmiam, iż nie będę tu opowiadać o sobie i różnych nieciekawych aspektach życia codziennego. W ogóle nie lubię dużo pisać. Zatem zainteresowani biżuterią hand-made będą mogli (mam taką cichą nadzieję) nacieszyć swoje oko i zaczerpnąć inspiracji, a ci niekoniecznie obeznani w temacie dodatków po prostu zobaczą co robię jak mam przypływ weny :) 



Na dobry początek wrzucam kilka zdjęć. Czerwony pierścionek i niebieskie kolczyki-jeden z moich najmłodszych pomysłów na wykorzystanie modeliny. Jeansowe-spinko-broszko-kokardki, które planuję zrobić w innych wersjach kolorystycznych, m.in floral, ale na razie nie znalazłam materiału odpowiadającego moim wymaganiom ;)






3 komentarze:

  1. pierścionki to najcudowniejsza na świecie biżuteria <3 podziw, podziw, podziw za wszystkie cudeńka :))
    wiecie co, jestem z nas - wszystkich 'bloggerek' - z naszej klasy dumna :DD ! i widać jak się czyta, jak każda jest inna.. czaaad

    OdpowiedzUsuń
  2. ej serio. każda z nas ma bloga, niby podobny i w ogóle, ale każdy jest inny.
    a ja i tak kocham wszystkie Twoje rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń